دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ترس

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ترس

 

متن ترانه میثم ابراهیمی به نام ترس

خداحافظ اون همه خاطرمون
خداحافظی من و عشقم به خودت برسون
رو به راه میشه دل میشه نوبت من
یه روزی مث حال الانم تو میریزی به هم
تو میریزی به هم
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
این روزارو دیدم
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
این روزارو دیدم
من که قلبمو باختم با بد و خوب تو ساختم کاش بهم بگی فقط چی آخه دلتو زد
رفتی از همه بریدم از تو به کجا رسیدم خیال تو بارون و شب این دلمو دیوونه کرد
دلمو دیوونه کرد
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
این روزارو دیدم
اینکه عوض شدی ترس منه شدی بازی دست همه میذاری میری بی من
تو که میدونی سخته غمت از تو چی دیگه سهم منه من این روزارو دیدم
این روزارو دیدم

 

لینک های دانلود
کیفیت320 DOWENLOD
کیفیت128 DOWENLOD

 

 




لینک ثابت


برچسب ها : دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ترس، متن اهنگ ترس از میثم ابراهیمی ,
بازدید : 337
[ چهار شنبه 17 مهر 1398 ] [ 9:14 ] [ نویسنده : ساناز نادری ] | نظرات ()
مطالب متفرقه
نظر بدهید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







نمایش کلیه نظرات


.: Weblog Themes By Theme98 :.

  • قالب وبلاگ
  • قالب وبلاگ